L’Ajuntament de L’Aldea ha de contractar una persona que tingui entre 16 i 29 anys, una persona amb perfil administratiu durant un període de dotze mesos. Això serà possible gràcies a la concessió a l’Ajuntament d’una subvenció del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) destinada a incentivar la contractació de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya amb el cofinançament de la Unió Europea.
D'acord amb la base 6.2 de l'annex 1 de l'Ordre EMT/214/2021, de 17 de novembre, les persones aspirants han de complir els següents requisits:
c) Estar inscrites a l'Oficina de Treball corresponent del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a persones demandants d'ocupació no ocupades (DONO) i amb capacitat per formalitzar un contracte de treball formatiu per a l'obtenció de la pràctica professional en el moment de la seva signatura.
d) Estar en possessió de la titulació de cicle formatiu mitjà o superior de gestió administrativa oficialment reconeguts.
Totes les persones interessades que compleixin els requisits s’han d’inscriure a l’oferta núm. 09 2024 30888 del SOC fins el dia 8 de gener de 2025.