Esteu aquí

L’Aldea acull la 6a edició de la Running Series el pròxim 12 d’abril


ARXIUS RELACIONATS


08 abril 2025
Acció Esportiva

El pròxim 12 d’abril de 2025, la zona esportiva de l’Aldea tornarà a ser l’escenari d’una de les cites esportives més esperades del calendari: la sisena edició de la Running Series l’Aldea. Aquesta prova urbana, que forma part del circuit Running Series, reunirà aficionats i corredores i corredors de diferents nivells en un ambient esportiu i competitiu. La cursa oferirà dues distàncies: 10 km i 5 km, en un circuit urbà adaptat per a garantir la seguretat i la comoditat dels participants. A més, hi haurà dos punts d’avituallament líquid durant el recorregut.
 

Josep Franch, Regidor d’Acció Esportiva: “Un any més, des de la Regidoria d’Acció Esportiva hem apostat per la celebració de la Running Series cursa de l’Aldea, una cita indispensable dins del calendari anual de curses de qualsevol runner ebrenc. Enguany esperem mantenir la xifra de participants de les darreres edicions i que tothom pugui gaudir d’una jornada d’esport i bon ambient al nostre municipi.”

 

Programa i horaris

  • De 17:00 h a 18:00 h – Lliurament de dorsals a la zona esportiva (caldrà presentar el DNI).
  • 19:00 h – Sortida de les curses de 5K i 10K.
  • Entrega de premis – 15 minuts després de l’arribada de l’últim corredor/a.
     

Tots els participants rebran un obsequi commemoratiu de la prova.

 

Inscripcions obertes

El període d’inscripció estarà actiu del 13 de març a les 9:00 h fins al 10 d’abril a les 23:59 h, a través del web oficial de la Running Series.

 

La Running Series és una cita consolidada a l’agenda esportiva del territori

 

Més informació i contacte:

 

Casal de Joves de l’Aldea – 977 45 19 61

 

Blog Casal de Joves de l’Aldea

Web oficial Running Series

 

Cursa l’Aldea Inscripcions:

 

Inscripcions 10K

INSCRIPCIÓ 10K

LLISTA INSCRITS 10K

 

 Inscripcions 5K

INSCRIPCIÓ 5K

LLISTA INSCRITS 5K