El Ple de l'Ajuntament de l’Aldea, en sessió ordinària celebrada el dia 29 de desembre de 2017, ha aprovat inicialment el Pressupost General de la Corporació per a l'any 2018, així com les bases d'execució i la plantilla de personal de l’Ajuntament.
El Pressupost s'exposa al públic, d'acord amb l'article 169.1 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes locals, RD 2/2004, de 5 de març, per un termini de quinze dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOP de Tarragona, durant els quals els interessats podran examinar-lo i presentar reclamacions davant del Ple. El Pressupost es considerarà definitivament aprovat si durant aquest termini no s'haguessin presentat reclamacions.
Durant el termini d’informació pública els interessats podran consultar l’expedient relatiu a l’aprovació del pressupost municipal 2018, a les oficines de l’Ajuntament i també estirà disponible a la seu electrònica d’aquest Ajuntament (adreça: https://www.seu-e.cat/web/aldea/govern-obert-i-transparencia/accio-de-govern-i-normativa/normativa-plans-i-programes/memories-i-documents-dels-projectes-normatius-en-curs)