Des de la Regidoria d’Igualtat i Gènere, us informem que diumenge 28 de juny l’Ajuntament de l’Aldea il·luminarà la seua façana amb els colors de l’arc de Sant Martí per commemorar el Dia Internacional de l'Orgull #LGBTIQ+
#IgualtatiGènere #lAldea #orgulldepoble