Diumenge 5 de Juliol Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a les Piscines Municipals de l'Aldea Us esperem de 11 a 13 h a les piscines municipals.
La recaptació de l’entrada serà en benefici de la FEM.
#FEM #lAldea #orgulldepoble
Apps
Butlletí
Telèfons
Xarxes Socials