En referència a la convocatòria dels Ajuts Individuals de Menjador per al curs 2020-21, volem avançar-vos que està pendent que divendres s'aprovin les bases que han de regir la convocatòria i posteriorment s'iniciarà el termini de presentació de les sol·licituds.
Ateses les circumstàncies actuals per la covid-19 i com a prevenció, es promourà la presentació telemàtica durant tot el mes de juny, per això serà necessari disposar de certificat digital o donar-se d'alta a idCAT mòbil (https://idcatmobil.seu.cat) per poder tramitar la sol·licitud. Els terminis seran els següents:
Tramitació telemàtica: del 2 al 30 de juny de 2020 i els NOUS alumnes de P3 fins al 20 de juliol de 2020
Es podrà descarregar la sol·licitud, un cop aprovades les bases, a la pàgina web www.baixebre.cat i presentar-la a la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Ebre, un cop emplenada i signada degudament.
Per accedir-hi i fer el tràmit online, cal anar a l’adreça:
https://www.seu-e.cat/web/ccbaixebre, a l’apartat instància genèrica. Una vegada s’hi ha accedit, caldrà identificar-se electrònicament (amb certificat digital o donant-se d’alta a idCAT mòbil), s’ha d’omplir la instància genèrica i adjuntar la sol·licitud.
Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme la tramitació telemàtica, podran presentar la sol·licitud presencialment: del 1 al 4 de setembre de 2020 a l'Oficina del Registre General del Consell Comarcal del Baix Ebre (Carrer Barcelona, 152 - 43500 Tortosa).
Una altra de les novetats per aquest curs escolar és que aquelles famílies que han presentat la documentació en cursos anteriors, i aquesta no ha variat i està vigent encara, no caldrà que l'adjuntin.
Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb Anna o Eva del Consell Comarcal a través del correu electrònic ensenyament@baixebre.cat